´

31/8 - 3/9



eftersom att jag inte har så värst mycket att skriva om just nu så har jag en frågestund istället. fråga om allting ni tänker på och jag lovar att svara på allt, nästan! ♥

thesaan.blogg.se

#1 - MOAA

Vad skulle du helst ta med dig till en öde ö? Och du fick bara välja tre saker . kram!

#2 - Kajsaaa

sjunga hela tiden när du pratar, eller inte sjunga alls?

#3 - Olivia Skog

hur tycker du en kille ska vara?

#4 - Felicia

Håller just nu på att lotta ut ett fint smycke i bloggen :)

#5 - johanna

fin blogg :d

#6 - marthe - kommenterer alltid tilbake <3

Så fint bilde :)

#7 - SAAAAANDRA

varför är du så söt :D ??

#8 - FANNIIIIIEJOOOHNSSOOOON!!

Erkänn jag är rätt så bäst ? (a)<3

#9 - FANNIIIIIEJOOOHNSSOOOON!!

Har startat en liten frågestund i min blogg! så fråga gärna vad ni vill! :)

Svarar nästan på alla frågor ;) <3

#10 - lisapham

hej thess! Skulle du kunna säga en fin vardags outfit ? :)

#11 - ANNA

vad anväder du för kamera till dina fina bilder?

klicka gärna in på vår blogg och ställ en fråga på vår frågestund:)http://annaovera.blogg.se/

#12 - amanda

var får du alla dina texter ifrån? dem är jätte bra!

#13 - Malin

Hur länge har du haft bloggen? den är såå bra!! :D

#14 - Beaa!

Hejj, vinkar

Världens längsta naglar, på händerna eler fötterna?:G

#15 - Lisa

har du gjort din design själv? isf hur har du fått den vita kanten där texten till dina inlägg så tjock så att man kan skriva mycket text? din blogg och design är jätte bra!! :D

#16 - Friida

varför bloggar du? :)

#17 - matthilda

har du pojkvän eller är du singel?